wtorek, 11 marca 2014

Be creative! :)

Drodzy czytelnicy,

Mam na imię Ula i zesłałam się na belgijską emigrację. Nie ukończyłam żadnych studiów artystycznych lub nawet kursów, a na lekcjach plastyki pomagała mi mama lub koleżanka, a mimo to postanowiłam założyć bloga o tematyce kreatywnej.
Talent mam raczej średni, bo też średnio dbam o szczegóły - na dużo rzeczy przymykam oko, gdyż mnie osobiście nie przeszkadzają. Mam za to dużo pomysłów i wolnego czasu ;)
Do założenia tego bloga dodatkowo przyczynił się fakt, że na chwilę obecną pracuję z dziećmi, toteż szukam wszędzie gdzie mogę jakichś zabaw, czegoś do stworzenia razem z nimi, lub samej. Przeglądając blogi wszelkiej maści stwierdziłam, że głównie są one prowadzone przez mamy i zabrakło mi takiego, który byłby tworzone przez opiekunkę do dzieci. Nie wiem czy wiele pomysłów będzie moich własnych, większość podejrzewam, że będzie modyfikacją lub sprawdzeniem tego co proponują inne blogi.
Blog postaram się prowadzić w dwóch językach, może czasami nawet w trzech. Moim językiem rodzimym jest język polski, zatem wybaczcie mi jeżeli tłumaczenia pozostawią trochę do życzenia.

ENG
Dear readers,

my name is Ula and I am originaly from Poland. I have moved to Belgium about 1 year ago and I started to work as an au-pair. I didn't finish anything connected to art, but I really like creative things. Probably mostly I will check how to do things that I have found in internet, or I will try to manage something on my own, I will see.
I have started to write this blog, because of my current job. I was looking in internet what to do with "my" children and I have noticed that mostly this kind of blogs are made by moms, so I have decided to make one as a babysitter :)
I know that my english is not perfect and I am sorry for that. If You will notice any mistakes feel free to write me, as my mom always says: we learn through our whole life :)

1 komentarz: