poniedziałek, 17 marca 2014

Pendant made of paper roses/ Wisiorek z papierowych róż.



Będąc ostatnio na zakupach wypatrzyłam w sklepie z rzeczami do domu papierowe kwiatki w kolorach białym i czerwonym. Z racji tego, że są to nasze barwy narodowe zakupiłam po dwie 'gałązki' każdego koloru z myślą o kolejnej opasce. Jednak dzisiaj siedząc i myśląc o moim zakupie i tym, że muszę kupić nową opaskę, stwierdziłam, że mogę zrobić wisiorek.
Nie posiadam żadnych specjalnych nożyczek do cięcia metalu, jakichś super elementów, klejów etc., stwierdziłam zatem, że spróbuję zrobić to tym co mam w domu:

Produkty:
  • papierowe różyczki
  • nożyczki
  • słomka do picia (taka ze zgięciem)
1. Wybieramy słomkę do picia i kolor jaki chcemy. Ja wybrałam zielony, bo to kolor drucików, czyli łodyżek i wydaje mi się, że najlepiej wtopi się w "tłum"
2. Zaczynamy oplatanie w miejscu, gdzie znajduje się zgięcie słomki (różyczki uprzednio rozłączamy od siebie)
3. Układ róż może być dowolny. Ja zrobiłam wszystko symetrycznie, uprzednio przykładając różyczki do słomki, żeby sprawdzić ile mi się ich zmieści i jak to będzie wyglądało.
4. Różyczki oplatamy dosyć solidnie, łącząc je z innymi różyczkami i przeplatając na zmianę.
5. Jak już opleciemy taką samą ilość różyczek po oby stronach obcinamy końcówkę (lub końcówki jeżeli chcemy żeby nasz wisiorek był krótszy)

UWAGI
  • wydaje mi się, że słomkę można pomalować lub obkleić
  • różyczkami można okalić (w sensie opleść) całość słomki, ja oplotłam tylko front.
  • ten wisiorek można zawiesić na wszystkim na czym się chce i co zmieści się w słomce. Może to być łańcuszek, wstążka etc. 
  • uważajcie na deszcz etc. Niestety czerwone różyczki mogą zostawić ślady, również na naszych palcach




1 komentarz:

  1. swietna idea! Kolory naprawdę rewelacyjnie razem wyglądają <3

    OdpowiedzUsuń